MAKTAB O‘QUVCHI - YOSHLARDA NOTA SAVODXONLIGINI RIVOJLANTIRISH VA SHAKLLANTIRISHDA FAOLIYAT TURLARI

Main Article Content

Abstract:

Maqolada maktab o‘quvchi - yoshlarda nota savodxonligini rivojlantirish va shakllantirishda faoliyat turlari haqida ma’lumotlar keltirilgan. O‘quvchi tomonidan olingan barcha nazariy bilim va ko‘nikmalar bo‘lajak ijrochining amaliy tayyorgarlik jarayonida kasbiy bilimga aylanadi.

Article Details

How to Cite:

Egamkulov , O. . (2023). MAKTAB O‘QUVCHI - YOSHLARDA NOTA SAVODXONLIGINI RIVOJLANTIRISH VA SHAKLLANTIRISHDA FAOLIYAT TURLARI. Eurasian Journal of Social Sciences, Philosophy and Culture, 3(2), 185–189. Retrieved from https://www.in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/10368

References:

Integratsiya - fanlarning yaqinlashishi va oʻzaro aloqa jarayoni; differensiatsiya bilan birga kechadi.

Differentsiatsiya (fran. differentiation, lot. differentia — farqlanish, farq), ixtisoslashish — dastlab bir xil elementlardan iborat bo’lgan sistemaning sifat jihatdan farq qiladigan bir qancha qismlarga ajralib ketishi.

Propedevtika - biror narsa toʻgʻrisidagi dastlabki bilimlar majmui.

Ualiyeva G.I., Rejametova N.I. Mashg’ulotlarni o’tkazish metodikasi. Modul bo’yicha. O’quv-uslubiy majmua. 2018 yil.