O‘QITUVCHI VA TALABANING HAMKORLIGI — TA’LIM SAMARADORLIGINING MUHIM OMILI SIFATIDA

Main Article Content

Xudoyberganova Maqsuda Jumaniyazovna

Аннотация:

Mazkur maqolada  oliy ta’limda  o‘qituvchi  va  talabaning  hamkorligi ta’lim samaradorligining muhim omili ekanligi masalalari, hamkorlikning shakllari   va fazalari to‘g‘rsidagi fiklar bayon qilingan.

Article Details

Как цитировать:

Xudoyberganova , M. . (2023). O‘QITUVCHI VA TALABANING HAMKORLIGI — TA’LIM SAMARADORLIGINING MUHIM OMILI SIFATIDA. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 3(2), 101–105. извлечено от https://www.in-academy.uz/index.php/ejsspc/article/view/9952

Библиографические ссылки:

Bezduxov A.V. Refleksiya kak mexanizm preyemstvennosti mejdu sub’yektivnыmi syennostnыmi sistemami uchitelya i uchaщixsya // Izvestiya Akademii pedagogicheskix i sosialnыx nauk. Ch. I. M.; Voronej, 2008.

Bodalev A, A. Lichnost i obщyeniya. — M.; Pedagogika,

Lisovskiy V. T. Lichnost’ studenta. — Leningrad, 1974.

Lyaudis V. Ya. Formirovaniye uchebnoy deyatelnosti studentov. — M.: Izd-vo Mosk. un-ta, 1989.

Gʻoziyev.E.Gʻ., O‘tanov B. Hamkorlik psixologiyasi. - Toshkent: 1992