THE MAIN TYPES OF SPEECH ACTIVITY
Main Article Content
Аннотация:
Language learning is a very important area of human society. It is possible to practice the language as a means of communication in the natural environment (in the family, in the community), or in an organized manner. And theoretical knowledge about language phenomena is learned. It is wellknown that foreign language teaching-learning is in some ways fundamentally different from the native language and the second language. This, in turn, requires the use of appropriate foreign language teaching technology. The process of teaching foreign languages in the new conditions for the purpose of humanization educational system by creating humanitarian knowledge and conditions for its distribution suggesting humanitarian symbiosis characterized by integrality, multi-functionality, multidimensionality, interdisciplinary and adaptability
Ключевые слова:
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Верещагина И. Н., Прыткина Т. А. Учебник для общеобразовательных
учреждений и школ с углубленным изучением английского языка. 18-е изд.
М., 2013.
Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам.
М., 2000.
Гальскова Н. Д., Гез Н. И. Теория обучения иностранным языкам:
лингводидактика и методика : учеб. пособие. М., 2004.
Жинкин Н. И. Речь как проводник информации. М., 1982.
Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку: (на материале
русского языка как иностранного). М., 1989.
Рогова Г. В., Верещагина И. Н. Методика обучения немецкому языку
на начальном этапе в средней школе. М., 2000.

