TASSAVUF TA’LIMOTIDA KOMIL INSON KANSEPSIYASI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada mamlakatimizda ma’naviy-ma’rifiy ishlarni tizimli tashkil etish, bu borada amalga oshirilayotgan chora-tadbirlarning samaradorligini oshirish, aholi, ayniqsa, yoshlarning intellektual salohiyati, ongu tafakkuri va dunyoqarashini yuksaltirish, mafkuraviy immunitetini mustahkamlash, vatanparvarlik, xalqqa muhabbat va sadoqat tuyg’usi bilan yashaydigan barkamol avlodni komillik darajasida tarbiyalash jarayonida tasavvuf ta’limotini namoyondalarining ilmiy va falsafiy qarashlari aks etgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Sh.Mirziyoyev. Milliy taraqqiyot yo’limizni qat’iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko’taramiz. - Toshkent: «O’zbekiston» NMIU, 2017. -28-b.
Komilov N. Tasavvuf. Birinchi kitob.- Toshkent, “Yozuvchi” 1996. 153-bet.
Jaloliddin Rumiy. Ma’naviy va masnaviy. 2-jild. Asqar Mahkam tarjimasi va sharhi. Toshkent,2007, B 23
Jaloliddin Rumiy. Ma’naviy va masnaviy. 4-jild. Jamol Kamol tarjimasi. Toshkent, 2004, B 68
Usmon Nuriy To’pbosh. Bir ko’za suv (Masnaviy va ma’naviy asari tahlili). Toshkent, 2007, B125

