MAKTABGACHA TALIM TASHKILOTLARIDA INKLYUZIV TAʼLIMNI SAMARALI TASHKIL ETISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Main Article Content

Аннотация:

В качестве первого звена системы непрерывного образования в нашей стране определяются работа и приоритетные направления по дальнейшему совершенствованию системы дошкольного образования. Мы знаем, что сегодня делается упор на равные права в образовании семей с особыми потребностями и их детей-инвалидов, их социализации в обществе. В то время, когда сфера образования стремительно развивается, продвигается работа, направленная на интеграцию образования детей с особыми потребностями и инклюзивного образования. Семьи с особыми потребностями, дети с ограниченными возможностями и эффективная реализация инклюзивного образования в обществе, недаром первое звено непрерывного образования начинается с дошкольного образования. В дошкольных образовательных организациях продвигаются вопросы приема детей с особыми потребностями и ограниченными возможностями, оздоровления и обучения их наравне со здоровыми детьми.

Article Details

Как цитировать:

Nazarmatova , D., & Kosimova , L. (2025). MAKTABGACHA TALIM TASHKILOTLARIDA INKLYUZIV TAʼLIMNI SAMARALI TASHKIL ETISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI. Евразийский журнал академических исследований, 4(12 Special Issue), 1074–1077. извлечено от https://www.in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/45849

Библиографические ссылки:

“Ilk qadam” Takomillashtirilgan davlat o‘quv dasturi 2022-yil 4-fevral

O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g’risidagi O‘RQ-595-son 2019-yil 16-dekabrdagi qarori

2019 yil 8-may PQ4312-son O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi

6-7 yoshgacha bo‘lgan bolalarni maktab ta’limiga tayyorlash “Ilm yo‘li” Variativ dasturi 2022-yil.

Vazirlar Mahkamasining 11.08.2021 yildagi “Reabilitatsiya markaziga ega boʻlgan davlat iхtisoslashtirilgan koʻp tarmoqli maktabgacha ta’lim tashkilotlari faoliyatini takomillashtirishga qaratilgan Oʻzbekiston Respublikasi hukumatining ayrim qarorlariga oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish toʻgʻrisida”gi 510-son qarori

2024-yil 30-sentyabrda O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PF-152-son farmoni

Madatov I.Y Inklyuziv ta’lim. Darslik Toshkent – “BEST-PUBLISH” – 2024

Goipova N.B. “Inklyuziv ta’lim. Gospital pedagogika”. Namangan-2024

Po‘latova P.M., Nurmuxamedova L.Sh., Yakubjonova D.B., Mamarajabova Z.N., Amirsaidova Sh.M., Sultonova A.D. “Maxsus pedagogika” (Darslik). —Т.: “Fan va texnologiya”, 2014,368 bet.

Nazarova D.A.,Mamarajabova Z.N. “Maxsus pedagogika”. Toshkent: “INNOVATSIYA-ZIYO”, 2019, 420b.

Po‘latova P.M “Maxsus pedagogika”. G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi Toshkent – 2005.

R.Shomaxmudova, F.Muzaffarova, M.M.Shokirova, “Imkoniyati cheklangan bolalar ixtisoslashtirilgan ta'lim muassasalarida logopedik ishlarni tashkil etish va rejalashtirish”, “Lesson press”, Toshkent-2017.