MAKTABGACHA TALIM TASHKILOTLARIDA INKLYUZIV TAʼLIMNI SAMARALI TASHKIL ETISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Аннотация:
В качестве первого звена системы непрерывного образования в нашей стране определяются работа и приоритетные направления по дальнейшему совершенствованию системы дошкольного образования. Мы знаем, что сегодня делается упор на равные права в образовании семей с особыми потребностями и их детей-инвалидов, их социализации в обществе. В то время, когда сфера образования стремительно развивается, продвигается работа, направленная на интеграцию образования детей с особыми потребностями и инклюзивного образования. Семьи с особыми потребностями, дети с ограниченными возможностями и эффективная реализация инклюзивного образования в обществе, недаром первое звено непрерывного образования начинается с дошкольного образования. В дошкольных образовательных организациях продвигаются вопросы приема детей с особыми потребностями и ограниченными возможностями, оздоровления и обучения их наравне со здоровыми детьми.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
“Ilk qadam” Takomillashtirilgan davlat o‘quv dasturi 2022-yil 4-fevral
O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g’risidagi O‘RQ-595-son 2019-yil 16-dekabrdagi qarori
2019 yil 8-may PQ4312-son O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi
6-7 yoshgacha bo‘lgan bolalarni maktab ta’limiga tayyorlash “Ilm yo‘li” Variativ dasturi 2022-yil.
Vazirlar Mahkamasining 11.08.2021 yildagi “Reabilitatsiya markaziga ega boʻlgan davlat iхtisoslashtirilgan koʻp tarmoqli maktabgacha ta’lim tashkilotlari faoliyatini takomillashtirishga qaratilgan Oʻzbekiston Respublikasi hukumatining ayrim qarorlariga oʻzgartirish va qoʻshimchalar kiritish toʻgʻrisida”gi 510-son qarori
2024-yil 30-sentyabrda O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PF-152-son farmoni
Madatov I.Y Inklyuziv ta’lim. Darslik Toshkent – “BEST-PUBLISH” – 2024
Goipova N.B. “Inklyuziv ta’lim. Gospital pedagogika”. Namangan-2024
Po‘latova P.M., Nurmuxamedova L.Sh., Yakubjonova D.B., Mamarajabova Z.N., Amirsaidova Sh.M., Sultonova A.D. “Maxsus pedagogika” (Darslik). —Т.: “Fan va texnologiya”, 2014,368 bet.
Nazarova D.A.,Mamarajabova Z.N. “Maxsus pedagogika”. Toshkent: “INNOVATSIYA-ZIYO”, 2019, 420b.
Po‘latova P.M “Maxsus pedagogika”. G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi Toshkent – 2005.
R.Shomaxmudova, F.Muzaffarova, M.M.Shokirova, “Imkoniyati cheklangan bolalar ixtisoslashtirilgan ta'lim muassasalarida logopedik ishlarni tashkil etish va rejalashtirish”, “Lesson press”, Toshkent-2017.

