TALABALARDA TABIIY-ILMIY SAVODXONLIKNI RIVOJLLANTIRISH – ILMIY PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA
Main Article Content
Аннотация:
Maqolada talabalarda tabiiy-ilmiy savodxonlikni rivojllantirishga oid o‘quv maqsadlarini yaratish bo‘yicha takliflar muhokama qilingan.
Article Details
Как цитировать:
Suyarov , K. . (2024). TALABALARDA TABIIY-ILMIY SAVODXONLIKNI RIVOJLLANTIRISH – ILMIY PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA. Евразийский журнал академических исследований, 4(11 Special Issue), 300–302. извлечено от https://www.in-academy.uz/index.php/ejar/article/view/41369
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 12 avgustdagi «Kimyo va biologiya yo‘nalishlarida uzluksiz ta’lim sifatini va ilm-fan natijadorligini oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi PQ-4805-son Qarori. https://lex.uz/docs/494547.
Djoraev M. Fizika o‘qitish metodikasi. – T. Abu matbuot-konsalt, 2015. – 280 b.
Галина С.К. Что необходимо знать каждому учителю о функциональной грамотности. России. Естественнонаучная грамотность. 2019. – 70 с.
Шимко Е.А. Условия формирования и диагностики отдельных компонентов естественнонаучной грамотности учащихся. Школьные технологии. 2019, №2. – С.102-112.

